SeoPilot – moje opinie

Właśnie minął miesiąc testowanie systemu SeoPilot i jestem bardzo zadowolony z jego rezultatów.

Update 01.12.2012 – w ostatanim czasie seopilot strasznie obniżył proponowane stawki za strony, także nie jest już tak fajnie jak kilka miesięcy temu. Obecnie jedna strona śednio zarabia ok 70zł / miesiąc.

System SeoPilot polega na wklejeniu na nasza stronę kodu który wyświetla reklamy. My za wyświetlanie tych reklam dostajemy stałą stawkę miesięczna.

Największą zaletą jest to, że dla systemu liczy się tylko wartość strony a nie ruch jaki jest na stronie. np. możesz mieć 10 osób odwiedzających Twoją stronę, a możesz mieć i 10 000 osób dziennie, dla systemu to bez znaczenia.

Wartości jakie musi spełniać strona aby mogła być przyjęta do SeoPilot

aby sprawdzić ile stron zaindeksowanych ma Twoja witryna – w google.pl w polu do wyszukiwania wpisz coś takiego : „site:www.mojastrona.pl”

są to jedynie moje wytyczne, firma seopilot nie podaje oficjalnych kryteriów jakie musi spełnić strona aby pracować w systemie

dodatkowo musimy mieć dostęp ftp do serwera z naszą stroną, więc odpada instalacja systemu na platformach blogowych typu blogspot.com czy blog.pl

Ile może zarobić Twoja stron?
To wszystko zależy od jej jakości, może zarabiać od 50 zł do max 300 zł miesięcznie (tylko za wstawienie kodu reklamowego) – jest to idealny przykład na pasywny dochód. My nic nie robimy, tylko na nas „robi” strona internetowa.

[box type=”info”] Średnie zarobki w SeoPilot

  • PR5, site 5000, stawka 120 zł
  • PR4, site 4000, stawka 100 zł
  • PR3, site 2600, stawka 70 zł
  • PR3, site 1200, stawka 50 zł

oczywiście to są stawki uśrednione i nie można zakładać, że posiadając stronę o takich samych parametrach PR i site otrzymamy taką samą stawkę, możemy otrzymać niższą, jak również wyższą

[/box]

Schemat instalacji systemu na WordPress
1. Rejestrujemy się na stronie seopilot.pl
2. Po zalogowaniu się przechodzimy do zakładki „Dla wydawcy’ i klikamy „Dodaj serwis”
3. Wypełniamy formularz podając dane naszej strony.

Instalacja kodu
4. Pobieramy archiwum zip z kodem
5. Kopiujemy pliki do katalogu głównego naszej strony (public_html)
6. Ustawiamy uprawnienia 777 dla wgrywanego folderu i 666 dla pliku w który się w nim znajduje.
7. Otwieramy plik w szablonie wordpress (/wp-content/themes/plik.php)
jeżeli reklamy mają się wyświetlać na dole to footer.php, jeżeli po boku to sidebar.php)
8. W tym pliku wklejamy wygenerowany na stronie kod
9. Czekamy na weryfikacje strony
10. Jak strona przejdzie pozytywną weryfikację – cieszymy się z nowo powstałego źródła finansowego :)

Czy to wszystko jest pewne?

Sam miałem na początku obawy, że skoro na stronie kiepski ruch i strona z adsense zarabia bardzo kiepsko to nagle jakaś firma chce płacić po 100zł miesięcznie za reklamę na stronie. Jednak po otrzymaniu przelewu moje wątpliwości się rozwiały :) Skoro płaci to trzeba korzystać :)

Powodzenia

 

Aktulizacja 05.12.2012

Bardzo ciekawa wypowiedź ukazała się na Facebookowym profilu SeoPilota

Celem wnikliwej oceny serwisów przeprowadzanej podczas przyjmowania do Systemu (moderacja pierwotna) jak i w trakcie przebywania w Systemie (regularnie przeprowadzona moderacja wtórna) jest dobór wartościowych serwisów Wydawców, czyli uzyskanie maksymalnie efektywnych linków wychodzących.
Podczas moderacji pierwotnej jak i wtórnej bierzemy pod uwagę ponad 30 różnych wskaźników, niektóre z nich to:

– ilość zaindeksowanych stron,
– ilość stron z kodem,
– częstotliwość aktualizacji (indeksowania) stron serwisu,
– ilość linków wychodzących,
– zawartość treści oraz częstotliwość jej aktualizacji i przyrostu,
– PR serwisu oraz jego stron,
– wiek domeny,
– obecność w DMOZ,
– ranking Alexa,
oraz wiele innych.

Podczas regularnie przeprowadzanej moderacji wtórnej, oprócz powyższych parametrów jest także brana pod uwagę rzeczywista efektywność linków wychodzących z danego serwisu, zapotrzebowanie na nie, tempo rozwoju serwisu oraz tempo przyrostu treści.
Każdy serwis stworzony z myślą o internautach, a nie robotach wyszukiwarek powinien stale się rozwijać, gdyż tylko wtedy będzie efektywny dla naszych reklamodawców.
Wynikiem wtórnej moderacji może być obniżenie, podwyżenie, pozostawienie Stawki bez zmian lub odrzucenie serwisu z Systemu.

źródło : facebook.com/seopilotpl

7 komentarzy

  1. zdrowie kobiety 25 sierpnia 2012
    • Marcin 25 sierpnia 2012
  2. Michał 8 grudnia 2012
  3. SEOwiec 18 stycznia 2013
  4. eb 13 kwietnia 2013
  5. debug33 19 kwietnia 2013
  6. Kuba 10 października 2014

Leave a Reply