Categories: Książki

Firmowa strona WWW. Idee strategia realizacja

Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

  • Cele, strategia, technologia – precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
  • Internauci, klienci, sponsorzy – uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
  • Dokumentacja projektu, kwestie prawne – nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

W książce „Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja” znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i… do dzieła!

  • Cele przyświecające projektom internetowym
  • Różne rodzaje stron internetowych
  • Budowanie strategii i jej założenia
  • Grupy docelowe i sposoby ich określania
  • Współpraca z agencją interaktywną
  • Web 2.0 i 3.0
  • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
  • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
  • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
  • Logotyp i slogan a znaki towarowe
  • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
  • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
  • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
  • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!

Paweł Frankowski

Tytuł : Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2010-02-19
Ilość stron : 280
Oprawa : miękka

Cena : 39.00 zł

Marcin

Share
Published by
Marcin

Recent Posts

Przeniesienie domeny do innej firmy

Poniższy poradnik przedstawi krok po kroku w jaki sposób możemy przenieść domenę z jednej firmy…

9 lat ago

Konfiguracja celu dla osCommerce w Google Analytics

Dzięki utworzeniu Celu w Google Analytics możemy sprawdzać z jakich źródeł trafiają do nas klienci…

10 lat ago

Przesyłanie filmów na youtube.

­ Przesyłanie filmów na youtube.   Wstęp Jak wiadomo, wielu użytkowników posiada swoje kanały w…

10 lat ago

Dochód pasywny i marketing sieciowy

Przeglądając poradniki dotyczące dochodu pasywnego, można dojść do wniosku, że to sposób na to, jak…

10 lat ago

Skopiowanie WordPress na drugą stronę

Czasami potrzebujemy zrobić kopię naszej strony Wordpress na drugą domenę. Np. chcemy zachować układ strony…

10 lat ago

Przekierowanie 301 na drugą domenę

Jeżeli potrzebujemy przekierować jedną domenę na drugą wykorzystujemy do tego "301 redirect" Domena która ma…

10 lat ago