Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.
Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści „ku przestrodze” został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.
Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika „Softletter”, omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.
Tytuł : Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie
Tytuł oryginalny : In Search of Stupidity: Over Twenty Years of High Tech Marketing Disasters, Second Edition
Data wydania : 2008-03-19
Ilość stron : 448
Oprawa : miękka
Poniższy poradnik przedstawi krok po kroku w jaki sposób możemy przenieść domenę z jednej firmy…
Dzięki utworzeniu Celu w Google Analytics możemy sprawdzać z jakich źródeł trafiają do nas klienci…
Przesyłanie filmów na youtube. Wstęp Jak wiadomo, wielu użytkowników posiada swoje kanały w…
Przeglądając poradniki dotyczące dochodu pasywnego, można dojść do wniosku, że to sposób na to, jak…
Czasami potrzebujemy zrobić kopię naszej strony Wordpress na drugą domenę. Np. chcemy zachować układ strony…
Jeżeli potrzebujemy przekierować jedną domenę na drugą wykorzystujemy do tego "301 redirect" Domena która ma…