Categories: Książki

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy

Jednym z najważniejszych elementów wizerunku firmy jest wykorzystywany przez nią schemat identyfikacji wizualnej — logo, papiery firmowe, liternictwo wykorzystywane w pismach, kolorystyka i symbole. Odpowiedni dobór koloru, formy, tekstu i symboli może mieć znaczący wpływ na to, czy firma lub produkt będą rozpoznawane i zapamiętywane, czy też nie. Zaprojektowanie dobrego znaku towarowego lub firmowego, przygotowanie wizytówek i papierów firmowych wymaga poznania znaczenia każdego z tych czterech czynników w procesach marketingowych.

Książka „Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej – logotypy, wizytówki oraz papier firmowy” zawiera informacje pożyteczne dla każdego, kto chce świadomie, łatwiej i we właściwy sposób zaprojektować swoje logo. Wyjaśnia, czym są przekaz wizualny i identyfikacja wizualna (którą można budować za pomocą logotypów), a także opisuje elementy składowe graficznej komunikacji wizualnej. Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.

  • Zasady komunikacji wizualnej
  • Odbiór przekazu wizualnego
  • Podstawowe elementy graficzne
  • Formy złożone — litery i symbole
  • Kolorystyka
  • Odpowiedni dobór nazwy i treści
  • Zasady projektowania logotypów
  • Wizytówki i papier firmowy

Jeśli chcesz poprawić wizerunek Twojej firmy, zwiększyć jej rozpoznawalność wśród klientów, zastosuj wskazówki zawarte w tej książce.

Anna Benicewicz-Miazga

Tytuł : Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej – logotypy, wizytówki oraz papier firmowy
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2004-12-08
Ilość stron : 192
Oprawa : miękka

Cena : 39.00 zł

Marcin

Share
Published by
Marcin

Recent Posts

Przeniesienie domeny do innej firmy

Poniższy poradnik przedstawi krok po kroku w jaki sposób możemy przenieść domenę z jednej firmy…

9 lat ago

Konfiguracja celu dla osCommerce w Google Analytics

Dzięki utworzeniu Celu w Google Analytics możemy sprawdzać z jakich źródeł trafiają do nas klienci…

10 lat ago

Przesyłanie filmów na youtube.

­ Przesyłanie filmów na youtube.   Wstęp Jak wiadomo, wielu użytkowników posiada swoje kanały w…

10 lat ago

Dochód pasywny i marketing sieciowy

Przeglądając poradniki dotyczące dochodu pasywnego, można dojść do wniosku, że to sposób na to, jak…

10 lat ago

Skopiowanie WordPress na drugą stronę

Czasami potrzebujemy zrobić kopię naszej strony Wordpress na drugą domenę. Np. chcemy zachować układ strony…

10 lat ago

Przekierowanie 301 na drugą domenę

Jeżeli potrzebujemy przekierować jedną domenę na drugą wykorzystujemy do tego "301 redirect" Domena która ma…

10 lat ago