Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!
- Po czym poznać dobre logo?
- Jak wycenić projekt?
- Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?
Czy wiesz, czym jest „dobre logo”? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego – stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
- Znaczenie logo w życiu firmy
- Charakterystyczne elementy kultowych projektów
- Podstawy procesu projektowania logo
- Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
- Sposoby wyceny projektu
- Proces tworzenia logo – od ołówka do PDF-a
- Metody prowadzenia rozmów z klientami
- Współpraca z klientami zagranicznymi
- Tworzenie internetowego portfolio
- Dostępne narzędzia
- Praktyczne porady dotyczące projektowania logo
„Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy”
– zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!
David Airey
Tytuł : Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!
Tytuł oryginalny : Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities
Data wydania : 2010-07-16
Ilość stron : 216
Oprawa : miękka