Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci
Chociaż „oczywistą oczywistością” jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
- zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
- prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
- tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
- promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter
Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.
Jon Reed
Tytuł : Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Tytuł oryginalny : Get Up To Speed with Online Marketing: How to use websites, blogs, social networking and much more (Financial Times Seri
Data wydania : 2012-06-06
Ilość stron : 272
Oprawa : miękka