Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3)

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję — doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka „Marketing internetowy w wyszukiwarkach”. Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze — nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

  • Formy reklamy w wyszukiwarkach
  • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
  • Inne formy reklamy internetowej
  • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
  • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
  • Reklama płatna w Google AdWords
  • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
  • Analiza kampanii internetowej

Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.

Zapraszamy do wymiany pomysłów i poglądów o sprawnym marketingu internetowym na forum autora pod adresem forum.sprawnymarketing.pl.

Tomasz Frontczak

Tytuł : Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2006-03-13
Ilość stron : 344
Oprawa : miękka

Cena : 47.00 zł

Leave a Reply