Stwórz doskonałe logo!
- Jak zaprojektować logo?
- Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
- Jak uniknąć ślepych zaułków?
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały – jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!
- Rodzaje logo
- Detale gwarantujące sukces
- Projektowanie logo
- Przygotowanie harmonogramu prac
- Współpraca z klientem w procesie projektowania
- Określenie grupy docelowej
- Przygotowanie koncepcji logo
- Szukanie inspiracji
- Narzędzia wspierające proces projektowania
- Dobór fontów i opracowywanie własnych
- Eksperymenty z układem
- Wybór kolorystyki
- Prezentacja projektu
- Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania
Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!
Gareth Hardy
Tytuł : Podręcznik projektantów LOGO. Smashing Magazine
Tytuł oryginalny : Smashing Logo Design: The Art of Creating Visual Identities
Data wydania : 2012-04-20
Ilość stron : 304
Oprawa : miękka