Marketing bez wysiłku —
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
- Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
- Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
- Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
- gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
- jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
- kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
- jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej — i odwrotnie,
- jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
- jak „czyścić” blog (filtrowanie komentarzy),
- jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci
Andy Wibbels
Tytuł : Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm
Tytuł oryginalny : Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging
Data wydania : 2007-03-08
Ilość stron : 192
Oprawa : twarda