Categories: Książki

Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek

Odkryj przełomowe techniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google, stosowane przez największe światowe autorytety w branży SEO!

  • Jak pozyskiwać wartościowe odnośniki zewnętrzne i budować wiarygodność swojej strony w sieci?
  • Jak w pełni wykorzystać potęgę słów kluczowych, tytułów stron i struktury adresów URL?
  • Jak zamienić gości odwiedzających witrynę w przynoszących dochody klientów?

Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania… no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi. Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?

Otóż można. Udowodni Ci to sam Evan Bailyn, ceniony na świecie ekspert w dziedzinie SEO, który w tej książce ujawnia swoje sprawdzone, niezwykle skuteczne i najaktualniejsze techniki pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych. To właśnie dzięki takim działaniom w ciągu roku udało mu się pozyskać ponad 50 milionów gości odwiedzających jego własną stronę. Nie wydał przy tym ani centa na jakąkolwiek reklamę! Warto podkreślić, że w tej książce nie znajdziesz żadnych nieetycznych, ryzykownych sztuczek „w czarnym kapeluszu” – Evan przedstawia wyłącznie osobiście przetestowane metody optymalizacji, stworzone po głębokiej analizie zasad rządzących działaniem algorytmów Google.

Oto niezbędny podręcznik w biblioteczce każdego ambitnego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera!

Dzięki niemu:

  • poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają
  • wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki
  • zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas
  • dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych
  • pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze „złego sąsiedztwa”
  • postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy
  • wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających
  • zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów
  • zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube
  • poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
  • przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistym

Patron medialny:


Evan Bailyn – zasłynął jako ekspert ds. SEO. Jako specjalista w tej dziedzinie wypowiadał się dla takich mediów, jak telewizje ABC i Fox News oraz magazyny „New York Times”, „Wall Street Journal”, „New York Post” czy „International Business Times”. Strona na Facebooku, na której Evan publikuje inspirujące myśli z zakresu e-marketingu, zgromadziła już ponad 100 tysięcy fanów!

Bradley Bailyn – jest ekspertem w zakresie marketingu internetowego oraz współzałożycielem firmy First Page Sage. Codziennie monitoruje zmiany zachodzące w algorytmie Google oraz dba o to, aby strony jego klientów pozostawały jak najlepiej zoptymalizowane w tej wyszukiwarce.

Evan Bailyn, Bradley Bailyn

Tytuł : Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
Tytuł oryginalny : Outsmarting Google: SEO Secrets to Winning New Business (Que Biz-Tech)
Data wydania : 2012-04-30
Ilość stron : 248
Oprawa : miękka

Cena : 49.00 zł

Marcin

Share
Published by
Marcin

Recent Posts

Przeniesienie domeny do innej firmy

Poniższy poradnik przedstawi krok po kroku w jaki sposób możemy przenieść domenę z jednej firmy…

9 lat ago

Konfiguracja celu dla osCommerce w Google Analytics

Dzięki utworzeniu Celu w Google Analytics możemy sprawdzać z jakich źródeł trafiają do nas klienci…

10 lat ago

Przesyłanie filmów na youtube.

­ Przesyłanie filmów na youtube.   Wstęp Jak wiadomo, wielu użytkowników posiada swoje kanały w…

10 lat ago

Dochód pasywny i marketing sieciowy

Przeglądając poradniki dotyczące dochodu pasywnego, można dojść do wniosku, że to sposób na to, jak…

10 lat ago

Skopiowanie WordPress na drugą stronę

Czasami potrzebujemy zrobić kopię naszej strony Wordpress na drugą domenę. Np. chcemy zachować układ strony…

10 lat ago

Przekierowanie 301 na drugą domenę

Jeżeli potrzebujemy przekierować jedną domenę na drugą wykorzystujemy do tego "301 redirect" Domena która ma…

10 lat ago