Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
- Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
- Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
- Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!
Książka „Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II” zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
- Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
- Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
- Określanie wartości użytkowników witryny
- Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
- Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
- Wybór słów kluczowych
- Maksymalizacja tropu wyszukiwania
- Strony konwersji, oferty i budżet
- Zarządzanie kampanią
- Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
- Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!
Kevin Lee, Catherine Seda
Tytuł : Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
Tytuł oryginalny : Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales (2nd Edition)
Data wydania : 2010-06-15
Ilość stron : 256
Oprawa : miękka