- Profesjonalne przygotowanie projektu
- Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
- Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
- Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu Brief
Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.
Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami — czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.
- Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
- Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
- Kluczowe zagadnienia prawne
- Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
- Planowanie działań na przyszłość
Zobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>
Patroni:
Grzegorz Krzemień
Tytuł : Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2009-09-10
Ilość stron : 168
Oprawa : miękka