Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Pierwsza część „Smashing Book” zdobyła wyjątkowe uznanie i popularność, a druga na 100% pobije tamten rekord!
Dziewięć genialnych rozdziałów zawiera wiedzę ważną dla każdego projektanta stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne.
Poznasz zasady, jakich powinni przestrzegać graficy, najlepsze sposoby na przygotowanie prototypów stron WWW oraz możliwości CSS3 w zakresie typografii. Dowiesz się, jak powinien wyglądać porządny sklep internetowy, aby osiągnąć murowany sukces w sieci, oraz jak zachęcić użytkowników do klikania we właściwych (z Twojego punktu widzenia!) miejscach. Zrozumiesz swoich użytkowników, a wygodne rozwiązania, o których wcześniej nawet nie pomyślałeś, nagle staną się dla Ciebie oczywiste! Sięgnij po niekwestionowany autorytet w dziedzinie praktycznego i nowoczesnego podejścia do web designu.
Smashing Book #2. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!
Patroni medialni:
Matt Ward, Alexander Charchar, Francisco Inschauste, Mike Rundle, Janko Jovanovic, Christian Heilmann, Vivien Anaylan, Christoph Kolb, Susan Weinschenk, Steven Bradley
Tytuł : The Smashing Book #2. Edycja polska
Tytuł oryginalny : The Smashing Book #2
Data wydania : 2012-01-20
Ilość stron : 360
Oprawa : miękka