Categories: Książki

Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Wygodny jak… Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności — nawet od 100 do 400%
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej…

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę — a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:

  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl


Partnerzy merytoryczni:

Tomasz Karwatka

Tytuł : Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2009-08-18
Ilość stron : 144
Oprawa : miękka

Cena : 37.00 zł

Marcin

Share
Published by
Marcin

Recent Posts

Przeniesienie domeny do innej firmy

Poniższy poradnik przedstawi krok po kroku w jaki sposób możemy przenieść domenę z jednej firmy…

9 lat ago

Konfiguracja celu dla osCommerce w Google Analytics

Dzięki utworzeniu Celu w Google Analytics możemy sprawdzać z jakich źródeł trafiają do nas klienci…

10 lat ago

Przesyłanie filmów na youtube.

­ Przesyłanie filmów na youtube.   Wstęp Jak wiadomo, wielu użytkowników posiada swoje kanały w…

10 lat ago

Dochód pasywny i marketing sieciowy

Przeglądając poradniki dotyczące dochodu pasywnego, można dojść do wniosku, że to sposób na to, jak…

10 lat ago

Skopiowanie WordPress na drugą stronę

Czasami potrzebujemy zrobić kopię naszej strony Wordpress na drugą domenę. Np. chcemy zachować układ strony…

10 lat ago

Przekierowanie 301 na drugą domenę

Jeżeli potrzebujemy przekierować jedną domenę na drugą wykorzystujemy do tego "301 redirect" Domena która ma…

10 lat ago