E-biznes. Relacje z klientem

E-biznes. Relacje z klientem

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

  • Skuteczny newsletter
  • Blog w Twojej firmie
  • Nowoczesna obsługa klienta
  • Optymalne wykorzystanie autorespondera
  • E-biznes, który zarabia

Złota era newslettera

Witamy serdecznie,

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej „E-biznes. Relacje z klientem”.

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych „pod klienta” oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Pozdrawiamy,
Grupa Wydawnicza Helion SA

Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki.

A teraz otwórz książkę.

Patrycja Kierzkowska

Tytuł : E-biznes. Relacje z klientem
Tytuł oryginalny :
Data wydania : 2007-12-13
Ilość stron : 208
Oprawa : miękka

Cena : 37.00 zł

Leave a Reply